Wednesday, July 3, 2013

Dla Ivany

Witajcie 
Jakiś czas temu pisałam 
o wspaniałościach jakie zakupiłam
u Ivany.

Na swoją przesyłkę czekałam 
prawie 5 tygodni
ale cuda jakie dostałam od niej
były warte każdego dnia.

Miałam nadzieję, że paczka od niej 
dojdzie wcześniej, ponieważ zbliżały się
jej urodziny i chciałam ją zaskoczyć 
czymś miłym.

Niestety jej urodziny minęły
a paczki (i jej adresu) nie było.

W międzyczasie zaczęłyśmy korespondować,
wymieniać się komentarzami i pomysłami.
Ivana jest baaardzo miłą i wspaniałą osobą 
o ciepłym i dużym sercu :)

Paczka przyszła, ja wysłałam moją 
i jak możecie wyczytać z jej najnowszego posta
była bardzo zadowolona z mojej niespodzianki

Zachęcam do zaglądnięcia na jej wspaniałego bloga 
i zapoznania się z jej przepięknymi pracami !

A może nawet ktoś z Was chciałby zostawić jej komentarz ? :)


Na koniec zachęcam do odwiedzania mojego
gdzie już niedługo 
zaprezentuję więcej prac 
wykonanych z cudenek od Ivany 
oraz nie tylko :)

Miłego dnia :)
Pozdrawiam ciepło
Aneta

4 comments:

  1. I am visiting your beautiful blog via your friend Ivana. Your gifts to her are so very beautiful! I think you are kindred spirits! :)
    Jill

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for visiting and your comment Jill:)

      Delete
  2. I am also coming over from Ivana's blog ... your work is stunning ... beautiful creations!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for visiting and your comment Ros:)

      Delete